06.29

Hur lyckas jag vakna minuten innan mitt alarm? Det är inte första gången. Det kan ju i och för sig vara för att mamma fönade håret. Aja.

Sitter här nu med min frukost. Kände för att skriva lite innan skolan. Jag har egentligen sovmorgon, men eftersom jag bytte linje i höstas och sen tillbaka nu i februari så har jag missat en del på datakunskapen och har därför egen kurs med Öystein, så ska snart till skolan och hoppas på det bästa. Jag låg ju rätt bra till i höstas, så så mycket kan det inte vara som jag måste ta igen. Efter datan så har jag vanlig dag med idrott, matte, matrast, natur, svenska och teater. Bra dagar, måndagar!
Skulle vi gå ut idag förresten? För jag är inte kläd för att gå i skogen, haha! Vill ju så gärna ha min nya denimklänning. Hoppas det regnar på naturen, så vi blir inne! :)

Jag ska träffa Mathilda nån gång idag, men när märker vi senare. Jag har för mig att hon slutar sent, och så har hon ju buss och grejer. Ja, vi får se senare.
Ikväll vill jag iallafall se på Triss i trillingar, det går på fyran 20.00. Tre identiska tvillingar, och då menar jag verkligen identiska! Jag läste inte så mycket om programmet, utan mest såg bilden, rubriken och det räckte för att jag skulle bli lockad! :)

Nej, nu ska jag dricka kaffet innan det svallnar.
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin