A lot of shaking going on!

image77

Körslaget är slut. Team Linda fick lämna den här gången. Väldigt synd tycker jag, inte bara för att jag vet några som är med, utan också för att många som är med kommer från de trakter där man själv bor. Men vad kan jag säga? Team Linda, ni var bra, men Team Lotta, Brolle och Cans, ni var faktiskt bättre! :)

Nu ska jag ta en bok och sen ska jag sova. Ingen idé att sitta som en annan uggla när kvällen inte har så mycket mer att erbjuda.

Over and out.
Lovisa

Postat av: annso

tycker det var bra att linda åkte ut då hon +team var sämst!!!ha en fortsatt bra kväll

2008-04-26 @ 21:44:21
URL: http://annzofie.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin