Äh, lägg av!

Dagen har varit helt okej. Teatern var kul, massage är skönt!
Gick med Jesper hem. Jag pantade och fick 3 kronor. Har en flaska hemma och Jennifer har en tvåkronorspant i sitt skåp som jag får när hon druckit ur den.
Åt nyss pannkakor, Disa är här, men ute och går just nu och jag har ingenting alls att göra. Funderar på att bada. Känner av Disa lite. Borde beställa tid och kolla upp varför min hud reagerar som den gör och ifall jag är allergisk mot tex. hundar. Funderar på det.

Jag behöver Matilda nu!

Over and out.
Lovisa
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

2008-04-03 @ 18:51:07
URL: http://natalieb.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin