Äntligen fredag!

Börjar med att be om ursäkt om jag förvirrad folk igår med mitt inlägg om mannen som hängde sig i häktet. Jag skyller lite på media som undanhöll information, för när jag läste om detta igår på passagen så stod det inte NÄR det hade inträffat, men jag antog att eftersom det stod så var det nytt. Icke sa nicke. När jag läste tsl imorses så stod det om samma man, att de hade fått kritik osv för att de inte hjälpt honom, och då stod det att mannen hängde sig den första februari och dog två dagar senare! Varför måste media hålla vitkig information gömd? Nu vet jag och nu vet ni iallafall.

Dagen har varit bra. Kort. Engelska, natur och matte, sen fick jag massage av Adde för jag är så himla stel i rygg och axlar.
Har precis städat klart här hemma och njuter av en kiwi :)
Vid fyra ska jag öva med Lotta och sen är det Ray of Light.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin