Äntligen, men inte bättre?

Rätt skön dag. Började med matte. Sjukhuset ringde och jag pratade ett tag med nån i växeln, sen fick jag en tid om en vecka. Bra, då var det löst.
Efter matten var det dans, vi värmde ju knappt upp, men det var en rätt bra lektion, dock bara diagonalen. Sen var det engelska, lunch och sist musik. Jag vet att även sopraner kan sjunga mörkt, men när man inte ens sjunger upp, då är det inte så lätt. Och jag sa till Gunilla att jag inte ville sjunga i mick, men hon försökte ändå hela tiden få mig att göra det, så hon körde upp micken i ansiktet på mig hela tiden. Okej? Så gör man väl inte? Hon är en bra lärare, förutom med micken.
Fick även tillbaka musikprovet idag som gjordes för 1000 år sen. Jag fick ett bra VG, så jag får väl vara nöjd, men jag hade hoppats på bättre.
Åkte via gamla Prix och pantade på vägen hem. Hittade även ett kvitto på 2 kr som jag såklart tog, så det tackar jag för.

Nu ska jag ta bort nagellacket och kolla mina deklarationspapper som kom idag. Hur gör man egentligen? Första gången detta. Frågar mamma när hon kommer hem.

Dans ikväll! Är inte jättepigg på det, men jag åker ju ändå.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin