Av längtan till dig

Nyss hemkommen från skolan. Vi hade i stort sett bara musik idag, och då sjöng jag och min grupp Av längtan till dig. Det gick väldigt bra måste jag säga, för att vara en ganska oljus låt :)
Dansen och engelskan gick bort för det nationella provet, och datorkunskap är jag ju ensam om så det räknas heller inte, och matten var frivillig. Det var bara jag där. Haha! :) Men det känns alldeles för slappt att komma till skolan och spendera flera timmar i en soffa med klassen. Nej, det kändes bra att utnyttja tiden där!

Ringde pappa nyss, han ska ringa mig när han har jobbat klart.

Sitter och läser på bloggportalen och aftonbladet. Läser om stringjeans. Jag vet inte vad jag ska säga? Jag har ju en del åsikter angående dessa väldigt låga byxor som ska hållas uppe av inbyggna stringtrosor i byxorna. Alltså, trosor och underkläder över huvudtaget, behåll det för er själva! Troskanter, eller i detta fall snören, ska stanna i byxorna. Annars kan man ju lika gärna skippa byxorna helt eller ha häng till knäna och visa hela härligheten?
Sen tänker jag även på vilka signaler man kommer skicka ut om man tar på sig dessa byxor, och hur folk i ens omgivning kommer tolka dessa jeans. Jag behöver nog inte ens skriva vilka signaler man skickar ut, för det borde man förstå själv. Jag tycker rent ut sagt det ser billigt ut och jag skulle aldrig kunna ta på mig ett par sådana byxor. Punkt.
Sen gör ju alla som man själv vill, men det ser inte klätt ut och därmed inte snyggt.

Nu kallnar kaffet, jag kanske ska lägga i lite is?
Ska börja renskriva Australien idag.
Postat av: Veronica

Hej kul att du hittade till min blogg, tycker att låten; av längtan till dig är så vacker, sen så håller jag fullständigt med dig om stringjeansen.

2008-05-01 @ 11:47:40
URL: http://verily.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin