Bää!

Kom hem för en timme sen. Vi har hunnit äta mackor som jag hade med mig hem från jobbet och om tio minuter ska vi se på körslaget. Vilka är nu vi då? Jo, det är mamma, jag, Jorunn, Hanna och Kamilla.
Vi var ute hos Berglunds och kollade på deras lammungar förut. Åh, så himla mjuka och mysiga och ulliga och gulliga och åh, jag ville nästan ta med mig ett lamm hem!
Orkar inte skriva mera just nu, men jag tänkte lägga in en mysig bild på mig och ett ulligt lamm!

image65


Over and out.
Lovisa
Postat av: cecilia

Men herre min gud vad gulligt! :o naaaaw :)

2008-04-12 @ 21:43:38
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin