Baka, baka liten kaka.

Fick för mig att jag skulle baka en kladdkaka, så det gjorde jag också. Var tvungen att hitta på nåt, så det blev att baka.
Kladdkakan är nu klar, tog ut den för ungefär en kvart sen. Har även vispat grädde, så nu är det bara att vänta på att maten ska bli klar och uppäten så vi kan äta den goda efterrätten sen! :) Men maten ser jag också fram emot. Potatis, broccoli och paprika i ugn med fetaost! Mums! Kan inte bli mycket bättre.

image75

image76

Pappa ringde nyss, han är fortfarande lite snuvig. När han var på sjukhuset tidigare i veckan så sa de att förkylningen som går just nu är en mindre variant av influensan. Men pappa är inte sjuk längre, och det är ju skönt för honom, för han har en rätt tuff helg vad jag vet. Bjöd över han på mat och kladdkaka, men han hade precis satt sig med en pizza och var för trött, men tackade för erbjudandet. Ja, det här var definitivt inte den sista gången jag bakade! :)

Ska snart slå en pling till min kära Matilda som ställer upp i alla väder. Sen ska jag ta det lugnt ikväll, äta gott och försöka att inga tänka ''tänk om'' för det gör ingen gladare. Jag ska se Körslaget, heja på Mårthen och Emil och bara mysa! Konsten att lära sig att acceptera saker och ting.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin