Blä för prover.

Dagen började runt halv sju. Vid nio befann jag mig på sjukhuset och pratade med en doktor. Han lyssnade knappt på vad jag hade att säga, han bara avbröt hela tiden och jämförde mig med min mamma. Jag är väl en egen individ? Sen skickade han mig till labb för blodprov. Jag hatar blodprov, jag hatar nålar och jag hatar stick! Jag vill gärna veta innan att ''okej, idag ska jag alltså ta blodprov'', men jag hade ju inget val annat än att gå dit och ta prov. Fick ligga ner i blodgivarrummet och det gjorde ont, men det gick ju över fort.
När jag var klar på sjukhuset åkte jag till skolan, träffade Elin som skulle till Netto och möta Sandra, så jag hängde med. Vi gick till gamla Prix istället och bad Sandra åka dit. Elin köpte lite godis och sen gick vi till skolan. Jag hämtade nytt plåster till armen, sen åt vi. Äckliga pyttipanna. Det kan inte va många i skolan som gillar den? Och den vegetariska luktade urk!
På engelskan satt vi vid datorerna och övade på grammatik och böjningar, sist hade vi musik. Vi sjöng ''sjung om studentens lyckliga dar ..'', Barbara Anne och några gospellåtar jag hade tagit med från kören. Barbara Anne var nog den roligaste låten och den låten som alla klarade av. Gospeln var för ljus för killarna, men det är väl bara rättvist för vi sjunger många mörka låtar som jag tycker är svåra. Jaja.

Just nu sitter jag och lyssnar på p3 och dricker te. Köpte lite godis förut. Cityakuten var inte kul, hade sett avsnittet förut.
Ska kolla aftonbladet nu om det står nåt nytt om Englafallet.

Ikväll är det dans och jag ska inte glömma att lägga undan nio biljetter plus två.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin