En lång, lång tid.

Sitter här och lyssnar på Håkan på p3. Hans nya låt är bra.
Jag var i skolan till lunchen, sen fick jag så förbaskat ont i min tand och ont i huvudet, så jag gick hem. Ringde och sjukanmälde mig hemifrån, åt två mackor och gick ut en sväng för att rensa tankarna. Huvudvärken släppte efter hand och jag glömde bort den onda tanden för ett tag. Det var skönt. Har även varit nere på stan och fixat ett nytt örhänge, så nu har jag en vit ''diamant'' i örat.
Gjorde nyss lite engelska och så skrev jag rent min svenskagrej. Ska snart läsa lite natur, ekologi.
Ikväll är det träning igen! :)

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin