En sak mindre att tänka på.

Nationellt i engelska i morses. Skönt att ha det överstökat. Gick rätt så bra, men räknar bara med g, mest för att inte bli besviken.
Polisen hälsade på på vår teaterlektion och de räknade med att stanna i 40 minuter. De stannade i 90 minuter, men nu är vi alltså allmänbildade inom lag och rätt.

Har degat framför tv:n sen jag kom hem. Det är en urdålig låt på p3 just nu.
Ska fika med Amanda idag! Det var ett tag sen! :)

Ikväll är det Lyxfällan och Efterlyst på trean.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin