En utmaning

Har gjort det mesta av matten nu, så nu borde jag vara ikapp.
Var och köpte lite godis förut. Det blev alltså inte naturgodis som ''planerat'', men jag ska ju försöka sluta med allt mitt planerande så.

image81

Fick ett brev från pliktverket idag. Ska in och göra deras test nu, sen ska jag fortsätta med Australien.
Idag fick jag reda på att jag ska hinna göra ett Wordprov, ett Excellprov och en Power Point-presentation innan sommarlovet. Jo, men det kan funka. Jag vet iallafall vad min Power Point ska handla om! :)
Postat av: Lisa

Gud så gott!!!!

2008-04-29 @ 11:48:17
URL: http://www.lisamika.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin