En välförtjänt paus!

Sitter och skriver för fulla muggar om Australien, fast på engelska då. Har hittat en massa fakta i både böcker jag har lånat från skolan, atlaser vi har hemma och från internet såklart. Jag tycker det är så himla kul, så jag lär sitta minst en timme till! :)

Tänkte skriva ett litet tips här bara, innan jag fortsätter med alla dessa koalor och aboriginer.
I mitten av januari bestämde jag mig för att börja föra kassabok, och nu äntligen ser man vart pengarna faktiskt tar vägen. Lite läskigt för en del kanske, som shoppar i mängder! Men jag tycker bara det är skönt, lite ordning och reda, och samtidigt så vet jag ju bättre nu hur mycket pengar som faktiskt går åt till dittan och dattan varje månad. Jag tänker fortsätta föra kassabok ett bra tag, så länge jag orkar! Haha!
Om ni är sugna på att köpa en kassabok så finns de alltid att köpa på Bokia, eller annan bokhandel. Den jag köpte kostade 35:-, så det är ju ingen stor summa vi pratar om.

Back to Australia!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin