En vän med en bil.

Det blev en härlig promenad i rask takt. Lyssnade på Håkan i stort sett hela promenaden. Det var länge sen. Hans låtar får mig att tänka på Malin och vilka tider vi hade! Saknar dom verkligen! Iallafall, jag var säkert ute en halvtimme. Det var ingen sol, men det var alldeles lagom väder! :)

Kom precis ur duschen. Ska ta hand om naglarna lite, sen ska jag hjälpa mamma och Jorunn att sortera playmobil om jag hinner innan dom är klara.
Vi ska ge det till en av våra kusiner, för vi har inte använt det på åratal. Inte så konstigt heller.

Provade den nya peelingen som mamma köpte igår. Den var superbra! Köpte den på Willys för 20:-, inget dåligt köp!

Naglarna var det ja.
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin