Ett säkert samhälle.

Jo, men visst. Jag orkar inte just nu. Fick post från lumpen idag. Har funderat lite på det, men det går i vågor. Ena stunden vill jag, andra inte. Just nu känner jag iallafall inte för det.

Dagen har varit helt okej. Men stackars Jesper, det hände nåt på gympan, och jag tror inte nån, inte ens han, fattade riktigt vad som hände. Han blev iallafall dålig och på naturen så var han och Stefan påväg i ambulans till KSS. Hoppas det inte är nåt allt för allvarligt!
Jag hade redovisning på svenska idag och det gick super :) Fick bra kritik av Ingrid efteråt, så det känns bra.
Teatern idag var rätt seg. Avslappningsövningar när man redan är trött är ingen bra grej, men när vi skulle behandla stolen på olika sätt, då var vi allt bra vakna! Det var kul!

Nu är jag hemma. Jag har nyss diskat. Borde göra lite engelska känner jag.
Mamma är hemma och det blir mat vid sex. Klyftpotatis och fiskpinnar, tror jag.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin