Fredag!

Idag slutade vi 11.05, som alla andra fredagar. Jag gick hem, gick ut och gick med Disa i 1,5 timme och åkte till stan när jag lämnat Disa hemma. Köpte en postpåse och frimärken, för jag ska skicka tillbaka två linnen till H&M som inte satt bra. Sen gick jag till banken och tog ut mina 13 kronor som var kvar på kontot. Köpte även lite godis, var så sugen.

Nu är jag hemma. Äter godis. Ska snart städa lite. Dammsuga, det gör jag när Jorunn tar ut Disa, hon fäller så.
Måste iväg och posta paketet och panta två burkar jag hittade förut. Alla bäckar små.

Vad händer ikväll? Jorunn ska ha fest för hon fyllde 13 igår, men är det verkligen nåt för mig? Får se.

Åh, jag kom på en sak! Jag fick VG på idrottsprovet! Fick veta det idag, det var skönt.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin