Fullproppad!

Här sitter jag och tänker ut bra engelska uttryck. Varför? Ingen aning!
Har ätit tacos, glass och maränger och lekt och dansat hela kvällen! Jorunn ville först att jag skulle vara med och stanna musiken när de körde hela havet stormar, sen blev det bara så att de ville ha med mig och jag skulle vara med på alla lekar. Så, hela havet stormar körde vi, dansa och frys, äggkoppen och godismemory (men då var jag inte med). Det var lite kul :)
Nu är jag trött och fullproppad och vill bara sova. Imorgon går hela familjen upp några timmar tidigare för att gratta Tove som sen ska till Linköping för intagningsprov! Hoppas din dag kan bli bra ändå! :)

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin