FYFYFY!

Eftersom jag nästan aldrig är sjuk så tycker jag att jag är jättesjuk nu, men då överdriver jag och det är jag medveten om. Men jag har feber, jag är snuvig och jag låter värre än en fiskmås och det är illa. Bara för att jag solade lite.

Nu ska jag leta reda på min mobil och ta två panodil till.
Hoppas den här natten blir bättre. Jag hatar att sova när jag är sjuk. Jag brukar mest ligga och vrida och vända på mig varannan minut för att inte snora ner kudden och för att jag bara inte kan slappna av när näsan rinner och halsen svider och huvudet bankar!
Och nej, jag kan faktiskt inte, och detta är pinsamt till max, snyta mig. Visst, det verkar ju rätt lätt, ser rätt lätt ut, men jag har försökt och blir mest äcklad. Jag bara kan inte snyta mig!
Det skulle inte förvåna mig om jag får öroninflammation också.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin