Grattis Tove!

Idag gick hela familjen upp kvart i sex för att gratta Tove. Väldigt tidigt, väldigt sega allihopa, men med lite kaffe så vaknade man till slut.
Pappa och Tove åkte vid kvart i sju, jag tog ett bad och åt de sista godisarna från igår.
Nu är jag i ordning. Mamma och Jorunn är ute med Disa på långpromenix och jag ska snart ner till teatern. Estetdag idag, alla nior som söker ska göra intagning, intervjuas osv. Vi ettor ska visa lite improvisation.
Vad som händer sen? Jag vet inte riktigt, ingenting bestämt, förutom att jag och Jorunn ska möta Krister på station på eftermiddagen och så ska vi gå hem till pappa, gratta honom och sen är dagen fri!

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin