Hata visdomständer!

Jag sitter här och har precis loggat ut från msn. Ska strax stänga ner här också. Jag är rätt trött och jag har fruktansvärt ont i min högra nedre visdomstand. Fy så det gör ont! Varför måste det ta så lång tid för en liten tand att ta sig upp? Aaaaah!

Jag har ingen ork varken på dagarna, när jag badar eller på kvällarna att läsa. Började ju nyss på en ny bok, skymningsbarn, men jag får aldrig ro eller tid att läsa. Jag ska försöka i helgen. Det segaste är ju att komma in i boken, sen är det inga problem!

Jag behöver en nattmacka innan jag somnar.

Over and out.
Lovisa
Postat av: Kajsa

Hade också problem nyligen med min visdomstand, kunde knappt äta! det gör så ont

2008-04-01 @ 21:07:53
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Frida

Jag har samma problem. Har haft ont i munnen i snart ett år nu! Sjuukt jobbigt.

2008-04-01 @ 21:12:24
URL: http://trasi.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin