Helt slut!

Jag är tröttare än nånsin idag och jag är dessutom förkyld. Har ont i halsen och är lite snuvig. Får väl skylla mig själv som trodde man kunde sitta ute i bikini i solen igår. Solen var ju faktiskt varm, men det blåste ju också. Aja. Sammanfattar: Småsjuk.

Slutade tidigare än beräknat. Satt med Hampus, Dany, Emma, Linda och Jonna och pratade lite innan Filip var klar.

Har precis skickat iväg ett mejl, så nu borde allting bli rätt. Jag ska snart duscha.
Ikväll är det körslaget med Filip!

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin