I taket lyser stjärnorna

Jag måste bara tipsa om en superbra bok! Min favorit, hittills. Jag har säkert läst den tio gånger. Nu skulle jag nog inte orka att läsa den en gång till, för jag kan den utan och innan, vad alla heter osv. Men jag vill rekommendera er andra att läsa den! Jag tänker inte säga så mycket om den, mer än att den handlar om en tjej som går i sjuan och, ja, det är svårt att säga ''rätt'' saker, för jag vill ju inte avslöja för mycket.
Äh, ni får själva utforska den. En sak jag kan säga, som är om boken, men som ändå inte avslöjar för mycket är att den är en stark bok, på många olika sätt. Man hinner fälla väldigt många tårar emellanåt.
Författaren till boken är Johanna Thydell! :)

image80
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-28 @ 07:54:39
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Mathilda

Ja det är skapliga priser, jag kan visa sen :)

2008-04-28 @ 13:39:11
URL: http://gronkvist.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin