Jag missade en pepsi idag.

Teatern var superkul. Först pratade Roger, Eva och Arne. Lovisa var sjuk, synd. Sen improviserade vi ettor lite. Det var Therese, Maria, Julie, Jesper, Stefan, Jennifer och jag som var där från klassen. Glömde jag bort nån nu? Sen gjorde tvåorna lite uppträdanden och till sist visade treorna en bit ur sin slutproduktion. Det var häftigt. Dom är så bra!
Efter teatern åkte jag hem, mamma fixade lunch. Sen satt jag länge vid datorn. Dagen bara flög iväg.
Vid fem kom pappa och Tove, så vi åt lite tårta. Efter det åkte pappa hem och jag hängde med, fast jag cyklade dit. Vi gick ut och gick. Krister fick även sitt paket av mig, en bok, och han verkade nöjd.
Pappa fixade räkor och rostat bröd till åtta, sen åkte jag en sväng förbi Mattias innan jag åkte hem. Eller, en sväng kan man inte säga. Var där i en timme och vi bara pratade, kul. Det var ju över två år sen vi sågs på riktigt sist. Hade ju en del att ta igen om man säger så.

Nu är jag hemma och jag ska snart sova.
Tove har fått mobilen nu. Haha! Hon glömde den i bilen och sen fick jag med mig den från pappa, men jag åkte ju via Mattias så vid kvart i tio fick jag sms från Tove via mammas mobil att hon ville att jag skulle komma hem bums med mobilen. Så, jag åkte hem. Hade ändå planerat att vara hemma vid tio.
Sängen lockar mycket nu. Jag är helt slut.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin