Kasta blåbär.

Dagen har varit trist.
Har suttit mesta tiden framför tv:n eller vid laptopen med en film. Har även läst lite.
Ska snart kolla igenom svenskan och naturen. Har även hittat en dikt nu, men när skulle den vara inne?
Missade datan idag. Får hitta en ny dag.
Jag vill bli frisk! Jag vill ut i den fruktansvärt härliga solen!

Over and out.
Lovisa
Postat av: Amanda

Usch. Vännen, har du gått och blivit sjuk? :/
Krya på dig allt du kan! kramkram.

2008-04-21 @ 22:18:01
URL: http://gottisbarn.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin