Lite kyligt.

Sitter här med en ansiktsmask på och mår strålande. Har tagit mig ett bad, rakat benen och peelat ansiktet. Ska snart dra bort masken. Ja, ni läste rätt, dra bort! Eller dra av, aja, man drar loss den iallafall :) Gör inte ont alls. Möjligtvis om man har generande hårväxt i ansiktet, men det har inte jag. Om man har det kanske man inte köper just den masken heller.

Satt kanske 10 minuter på balkongen förut. Jo, solen tittade fram då och då, men det var jättekyligt, även fast jag satt med morgonrocken på! Skärpning på vädret. Jag vill ha sommar!

Ansiktsmasken är av nu. Huden är alldeles len och känns superfräsh! Härlig känsla :) Förra helgen och början på veckan slarvade jag lite med mat och så, jag har ju varit sjuk och då blir det lätt att man inte bryr sig om vad man stoppar i sig. Så är det iallafall för mig. Blev nån kaka för mycket, men man måste ju få leva emellanåt! :)

Nu ska jag fixa håret.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin