Mm, donut!

Ånej. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det blev ännu bättre! :)
Dagen började med engelska, sen natur. Efter det slapp vi matten och gick istället ner och tittade på tvåornas sagor. Väldigt kul! :) Och Victor fick man träffa lite igen! Trevligt.
Vi slutade efter sagorna, så jag åkte hem och lämnade tunga väskan och hämtade ut mitt paket. Har provat igenom allt och det satt mer eller mindre som jag tänkt mig! Jag är nöjd iallafall :)
Åkte ner en sväng på stan. Hittade nya solglasögon, två armband, ett hårband och en ansiktsmask. Köpte även lite godis och fyllde på mobilen. Hann även med en kort fika med Mathilda! :) Mm, mys! Vi hade en del att ta igen och det vi inte hann idag, gumman, det har vi måndag och torsdag till!
Kom hem, städade undan inköpen och satte sen igång med storstäd. Hela lägenheten.
Har gjort det mesta nu. Har bara tre tvättar kvar, varav en går just nu.
Ringde Hanna rätt nyss. Vet inte om det blir nåt ikväll, men jag hoppas. Det var länge sen nu. Typ februari!
Nu ska jag försöka mig på alla böckerna jag lånade med från engelskan.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin