Mousse som luktar underbart

image87

Jag ville bara rekommendera ett jättebra mousse från Björn Axén! Fick det i present från mormor och morfar för snart ett år sen, men eftersom man behöver så lite, så har det räckt ett bra tag. Visserligen använder jag inte mousse dagligen, men jag har ungefär halva flaskan kvar ändå! Det är en 200 ml mousse som luktar väldigt fräsht och det räcker med att vända flaskan en gång innan.
Priser har jag ingen koll på, eftersom det var en present.
Finns att köpa på Urban by Björn Axén i Åhlens City i Nordstan i Göteborg, bland annat!
Postat av: Mathilda

åh tack :D
indiska är bra :D

2008-04-30 @ 16:50:00
URL: http://gronkvist.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin