Ni kan inte direkt ställa ut en solstol eller bygga ett hus.

Kom precis ur duschen. Dansen var kul idag, bara en dålig sak. Jag sträckte mig! Inte alls bra, eller skönt! Ja, kära vänstra ljumske, tänker du fortsätta krångla nu i några år eller? Fick lite tips från Linda om vad jag ska tänka på. Hoppas det läker fort! Annars var allt bra och gick bra idag.

Snart sängen. Ska bara lyssna igenom ett kassettband jag hittade förut med låtar vi hade när vi dansade för Fay som små. Från Royal Academy om jag inte minns fel.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin