Nydansad!

Kom hem från dansen för en timme sen ungefär. Det gick bra idag! Var ju lite seg innan och kände inte riktigt för det, men när man väl står där vid stången, då är det livet!
Har hunnit duscha, äta, prata med Matilda en stund och hänga en tvätt. Nu väntar jag väl mest på att tiden ska gå så jag kan sova och få onsdag.
Det blir ingen dans på morgonen, så som Bibbi sa. Eva vet ju bättre. Vi börjar vid 9, då alla projektarbeten drar igång.

Jag kom på ett ganska bra motto idag, vet inte om jag ska gå efter det, men nån kanske faller för det.
''Mer är mer att älska.''
Jo, men jag tycker det låter bra. Alla kanske inte tolkar det så som jag ser på det, men det är ju bra att man ha ett motto som är rätt brett och som kan stå för så mycket, men ändå säga samma sak.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin