Oj.

Nu var det ett tag sen jag skrev, men det har ju gjort om lite? Det har stått så, men jag ser då ingen skillnad. Trodde dom skulle göra om designen eller nåt. Sen har det varit problem, iallafall för mig, att logga in. Jag försökte både igår och i söndags utan resultat, men nu är jag här och ska skriva om tre dagar! Jag tänker dock fatta mig kort, för jag har en tvätt och en disk som väntar och en engelskaläxa.

I söndags så sjöng Ray of Light och gick mannekänger i second hands kläder. Det var kul, förutom doktorn som var där och skulle prata om nåt. Jag förstod att det handlade om Afrika, men han fångade inte publiken och det blev bara dåligt.
Igår var det skola. Efter skolan var jag grymt godissugen. Jag såg på Lilo och Stitch och Tove köpte godis till mig. Hon levererade det runt halv tio, men ändå.
Jag fick förresten tillbaka mitt naturprov igår och jag fick VG! Heja mig! Och så gjorde jag idrottsprovet, men det lär nog ta ett tag innan jag får det.

Men nu är det tisdag.
Skolan var helt okej. Jag började med ett skämt på matten, ''april, april''. Jessica gick på det också. Det är kul när man lyckas! Det blev verklighet sen, mitt skämt. Jag sa nämligen till Jessica att dansen var inställd för Eva var sjuk, och sen visade det sig att Eva verkligen var sjuk, men jag, Elin, Sandra och Therese gick till dansen ändå. Vi värmde upp, gjorde isolations och sen körde jag igenom jazzen.
Efter skolan åkte jag och pantade. Min klass fixade 1,50:- till mig och jag hittade två burkar. Väl på gamla Prix så hittade jag ett pantkvitto som det var fyra kronor på, så det tog jag ju såklart. Fick 6,50:- allt som allt. Och förra veckan tjänade jag kanske 8:-? Och nu är det bara tisdag. Det går ju bra det här. Och en sak till om pant, Jennifer i min klass har en flaska med två kronors pant på, och den har hon lovat mig! :)
Efter jag pantat åkte jag hem, tog ett glas juice och åkte sen ner till stan. Köpte tre par trosor, sex par strumpor, ett frimärke och ett nytt örhänge till min traguspiercing.
Jag träffade Jorunn på Lindex och hon följde med mig till Team Sportia. Jag hittade ett par mysbyxor i min storlek, men dom får vänta för jag väntar ett paket från H&M så jag behöver vart enda öre nu!

Nu ska jag diska, hänga en tvätt och sen ska jag göra så mycket engelska jag kan! Har Bkurs på min bok. Spännande.
Träning ikväll också. Det var länge sen nu!

Over and out.
Lovisa
Postat av: Amanda

Nejdå, ingen som brutit nåt. Johannas vän mådde inget vidare, så det blev ambulans. Men det var inget allvarligt. :)
Och för dig flyter det på, hoppas jag? :)

2008-04-01 @ 20:02:49
URL: http://www.gottisbarn.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin