Please don't stop the music

Nu är det bara kaffet kvar av frukosten. Borde ringa pappa innan jag glömmer det igen, skulle ha ringt honom igår, men jag var helt uppe i mitt Australien så jag kunde inte tänka på annat. Åh, på tal om det. Jag skrev även ett inlägg igår om att jag skulle se Triss i trillingar på fyran 20.00.. Var det någon som såg det och som isåfall kan berätta för mig? :)

Så, ringt pappa - check. Vi ska höras när jag slutat skolan, så får vi se när vi ger oss ut på vägarna! :) Det var ett tag sen, men jag är taggad.

Förresten, är det någon som har lite nytt från musikvärlden att dela med sig till mig? Eller bara tips på bra låtar? Jag har haft ungefär samma låtar på min mp3 sen snart ett år tillbaka, bortsett från några få låtar som jag har införskaffat under årets gång. Men som sagt, tipsa mig på nya låtar, eller bara låtar ni tycker är bra! Jag är ju lite av en allätare så jag gillar det mesta :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin