Spy game, njaa

Såg nyss på filmen Spy game. Den var väl inte superbra, men den funkade. Man förstod inte riktigt vilka alla var till en början och jag förstod heller inte slutet. En del filmer måste man se flera gånger innan man förstår dom och det här är nog en sån film, så jag skulle inte rekommendera den så varmt, men gillar man CIA och spioner så kanske man ska ge den en chans. Inte många blodscener, det är bra, men några var det och då var man lite känslig. Ja, se den om ni vill, men jag rekommenderar den inte.

Lägger in lite bilder och lyssnar på tonårsröst 2008 på p3. Ska snart börja fundera på nåt till magen. Ska ner med en svart pärm till mamma strax efter fem och sen är det pappas sista konsert med sin kör, så det tänkte jag stanna och lyssna på och samtidigt träffa pappa då! :)

image78
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin