Talang, oja!

Mamma är hemma! :)
Såg nyss på talang 2008 med mamma. David, en 10-årig asiat vid en flygel, han var grym! Gick vidare gjorde han också. Och transan gick också vidare. Haha! Mindre bra talang där, men ändå roande. Det var fler bra nummer, bland annat trollkarlen. Han kunde sin grej. Först fick han hela publiken att tro att han målat fel kort och sen från ingenstans så skakade han fram ett hjärter tre på pappret. Sen när han skickade runt pappret så var det bara färg. Hur kan man ens göra så? Bara så bra och såklart tre gröna! :)

Nu släpper jag talangerna. Funderar på sängen. Är rätt trött. Vet fortfarande inte hur jag gör imorgon. Det återstår att se.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin