Tidsfördriv.

Vad heter du? Anna Lovisa Lindström.
Har du något smeknamn? Bara hemma, då heter jag Lisa.
Vilket år föddes du? 1991.
Vad är ditt stjärntecken? Fiskarna.
Vilken är din bästa egenskap? Att jag städar självmant?
Har du nåt husdjur? Nej, men vi ska få hund till sommaren.
Har du haft nåt husdjur? Ja, jag har haft två hamstrar och ett marsvin.
Vilka ingår i din familj? Mamma, Pappa, Tove, Jorunn, Krister och jag.
Om du var ett djur, vilket tror du att du skulle vara? Katt.
Vad har du för frisyr? Just nu har jag ingen frisyr alls, är nyduschad och har låtit håret självtorka utan att borsta ut det.
Vad har du för ögonfärg? Ljusblå.
Hur lång är du? 165,5.
Vad har du för skostorlek? Oftast 36, ibland 37.
Vilken är din favoritmat? Hm, mammas räkor i stark sås!
Vilken är din favoritglass? 88:an.
Vilken är din favoritdryck? Te och kaffe är ju gott, men jag svarar vatten.
Gillar du godis? Ja!
Har du nån favoritfilm? Den lilla prinsessan.
Vilken är din favoritdag? Fredagar, dom är så korta.
Har du nån favoritbok? I taket lyser stjärnorna.
Liknar du en kändis? Inte vad jag vet, men när jag var liten, 7-8 år, så sa en av mina fritidsfröknar att jag liknande nån skådis i ''Skilda världar'', men jag vet inte.
Vilken skiva köpte du senast? Melodifestivalen 2008.
Vilken bio såg du senast? Arn tror jag det var.
Vem ringde dig senast? Mormor.
Vem ringde du senast? Emil.
Skriver du dagbok? Nej, men jag skrev dagbok när jag var mindre.
Vilken är din favoritfärg? Blå.
Vad drömde du om att bli när du var liten? Förutom sjöjungfru så ville jag bli lärare och kurator ett bra tag. Nu, när jag borde veta så har jag ingen aning!
Vad brinner du för? Att få dansa, stå på scen, röra på mig!
Har du nån fobi? Getingar!
Tycker du det är okej med vita lögner? Egentligen ska man ju inte ljuga alls, men i yttersta nödfall är det väl okej.
Brukar du ljuga? Det händer väl, men inte om stora saker.
När stiger du upp på helgerna? Om jag jobbar så går jag upp runt halv 9, annars sover jag tills jag vaknar, och det brukar bli ungefär samma tid.
Vad har du på dig just nu? Grå mysbyxor och en t-shirt med hjärtan på.
Vad ska du göra ikväll? Det är inte så mycket kvar av kvällen för mig, men jag ska borsta tänderna och sova.
Hur många väskor äger du? Oj, iallafall tio stycken.
Hur många par skor äger du? Med dansskorna är det ungefär 20 par.
Hur mångar timmar brukar du sova? Ungefär 9 timmar.
Är du allergisk mot nåt? Katter, kanske hund.
Ska du duscha idag? Nej, jag tog ett bad för några timmar sen.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Gillar du att laga mat? Nja, ibland.
Har du ont nånstans just nu? Jag har fruktansvärt ont i en visdomstand!
Använder du hårspray? Ibland.
Vad använder du för smink en vanlig dag? Lite puder och mascara.
Kan du hjula? Ja. Helst på gräs.
Vilken är din favoritbollsport? Volleyboll!
Gillar du att fotografera? Ja!
Gillar du musikaler? Ja!
Har du nån favoritmusikal? Sound of Music.
Gillar du ketchup? Nej, usch och fy!
Är du bra på bild? Jo, ganska bra.
Har du bra taktkänsla? Ja.
Har du haft IG i nåt ämne? Nej.
Är du blyg? Ibland.
Vad ska du göra när du är klar med testet? Jag ska borsta tänderna och sova.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin