Tredje gången gilt

Har fixat lite på bloggportalen idag. Usch vad det krånglade! Jag gick in bland inställningarna för att ändra lite presentation osv, och då ändrades mitt lösenord, så jag kom inte in. Gjorde en ny, gjorde samma sak och mitt lösenord byttes igen. Hoppas det går bättre den här gången!

Sitter och dricker kallt kaffe, har ganska nyss ätit frukost, ska kolla på Australien nu. Renskriva allt. Tror jag ska skriva på helvita ark, det blir nog snyggast. Men vart kan dom vara tro?
Bara för att jag behöver helvita ark nu så hittar jag inga. Inte mina iallafall. Aja, det är ju inte hela världen. Jag kan ju alltid ta mig ner till stan och köpa nytt.

Nu ska jag se om katalogerna jag fick från Josefssons och Ellos är nånting att ha. Skulle inte tro det.

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin