Varannan kaffe, varannan juice

Sitter här och dricker juice och kallt kaffe. Tar igen mig lite. Vi drog över idag på både svenskan och teatern, men det är ju inte så farligt nån gång.
På idrotten sprang/gick vi en sträcka på ungefär fyra km. Jag sprang själv i stort sett hela tiden, men när jag kom till kohagen var jag helt lost och valde fel stig, men jag kom ju fram iallafall.

Äntligen ska vi själva få välja en bok på svenskan, eller Ingrid ska ta med ett urval, men det går bra det med. De två böckerna vi läste i februari/mars var i och för sig bra, så jag ska inte klaga, men det skadar ju aldrig att få läsa nåt som intresserar en själv :)

Funderar på att åka och köpa lite naturgodis. Mathilda kunde inte ses idag och jag har en del matte att göra, även Australien ska jag jobba lite mer på + läsa några kapitel i engelskaboken så den tar slut :) Det är en bok som inte intresserar mig så värst faktiskt. Men det tror jag ni har förstått vid det här laget!
Postat av: mathilda

Okej, klart jag kan :D ja vad bra

2008-04-28 @ 17:29:59
URL: http://gronkvist.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin