Bloggpaus 11-14 augusti

Så typiskt. Igår kväll när jag tänkte ladda upp fler bilder från Liseberg, då fungerade inte blogg.se för mig. Jag kom inte in, så jag ska försöka hinna lägga upp lite bilder nu innan jag åker till kusten!

Jag är på kusten 11-13 augusti och då kommer jag tyvärr inte ha tillgång till någon dator, så det blir ännu en bloggpaus.. Men det får man nästan räkna med när alla har semester! Det känns både bra och dåligt.. Det som känns dåligt är ju att jag inte kan blogga från plats. Man vill ju skriva och berätta om så mycket som möjligt, för man kan omöjligt komma ihåg allt man gör i detajl, och då är det skönt ifall man kan blogga från plats.. Men jag får njuta av dagarna utan bloggen då jag inte behöver tänka på något annat än mig själv, mormor och morfar.. Och tro mig, jag kommer njuta!
Det jag tycker är bra med en bloggpaus är att jag hinner tänka igenom mycket, jag slipper tänka på bloggen.. Att jag ska uppdatera varje dag. Det är ju faktiskt inget måste, jag har ingen press på mig så sätt, men det blir ändå att man vill skriva något varje dag eftersom det finns de som läser och vill läsa mer. Men nu ska jag koppla bort allt som har med internet, bloggen och datorer att göra och njuta av några härliga dagar i naturen, vid vattnet, med mormor och morfar!

Nu ska jag packa ner det sista, stoppa något i magen och sen drar jag!
Ni får ha några bra dagar! Jag är tillbaka på bloggen på torsdag kväll!


Postat av: bella

svar: okej, det lät jätte bra! :D

2008-08-11 @ 09:59:20
URL: http://bellalindberg.se
Postat av: Marie

Åh, det låter mysigt! Ha en underbar semester! Kraaaamar!

2008-08-11 @ 10:02:30
URL: http://mumari.se
Postat av: alexandra

jag ska jobba 8 dagar till i augusti ,,

2008-08-11 @ 10:07:11
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Joakim

OKej, men det är ju alltid roligt med nya mobiler! :D

2008-08-11 @ 11:50:44
URL: http://laang.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin