En suverän helg

Hej!

Har ni haft en bra helg hittills? Det kan jag säga er att det har i alla fall jag haft, och det är min ursäkt till att jag inte har bloggat. Igår träffade jag Niclas efter skolan över en kaffe. Vi såg bland annat på MTV. Sen var jag även hos Niclas delar av kvällen, mycket trevligt! :)

Idag har jag jobbat 10-16. Sen jag kom hem har jag städat i ordning lite på mitt rum, duschat, rakat benen och gjort hårinpackning, peelat osv. :) Jag ska förbi Niclas senare idag igen, men först ska jag äta kvällsmat med familjen för Tove är hemma över helgen! :) Vill även få tag i Sandra innan Niclas, men hon svarar varken hemma eller på mobilen.. Men jag får försöka på nytt.

Nu ska jag göra i ordning mitt hår..
Ha en bra kväll!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin