Fat 'n skinny



Nu är jag hemma och äntligen klar med min näst sista dag, så det är bara fem timmar imorgon, sen är jag ledig tills skolan börjar! Det känns underbart, jag kan nästan röra vid ledigheten nu!

Jag har sett på Supersize vs Superskinny ikväll. Det är riktigt lärorikt faktiskt. Man ser hur illa det kan gå för folk som testar olika dieter och man förstår verkligen att det enda som är mest hälsosamt och som fungerar är att äta rätt och lagom och motionera! Kära television - ta aldrig bort sånna program!

Nu ska jag se ifall tv:n har mer att erbjuda ikväll, annars blir det väl någon film..
Jag är riktigt trött och slut nu, så jag lämnar er här för ikväll. Ha en bra kväll, sov gott, så hörs vi imorgon!


Postat av: mathilda

jag älskar programmet!

2008-08-10 @ 14:31:07
URL: http://gronkvist.blogg.se/
Postat av: nadja

brukar oxå titta på det =)

2008-08-11 @ 13:44:31
URL: http://rosalady.blogg
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin