Första dagen i tvåan

Godmorgon!

Jag fick tillbaka min kamera igår, så snart lägger jag upp lite bilder från klassfesten, dock har jag inte så många, och inga bilder tog jag under min och Christoffers fika eftersom kameran fortfarande var hos Sandra då. Men några få bilder är ju bättre än inga alls? :)

Idag börjar syrran sjuan! Jag börjar 12.00 idag, men gick upp vid halv sju för att äta frukost ihop med henne, och det var tur att jag gick upp för jag fick noppa hennes ögonbryn och vara smakråd när hon tog på kläderna. Jag blev nästan lite nervös jag med, men det var nog mest för att jag minns hur pirrig jag var när jag började sjuan.. Det är nog det året jag minns bäst från högstadiet - sjuan. Tur att jag inte har några fjärilar för att börja tvåan i alla fall, det är det väl ingen som har?..
Det som kommer bli bäst idag är att träffa klassen igen, speciellt de som inte kunde komma på klassfesten och det som kommer bli näst bäst är att få se alla nya ettor - speciellt esteterna! :)

Sitter och lyssnar på p3. Vill att de ska spela Rihannas nya låt. Jag har hört den säkert två gånger varje dag på radion och jag har inte tröttnat än - tvärtom. Jag är helt galen i den låten! Disturbia heter den förresten, så ifall ni inte har hört den så håll öronen öppna..
Nu ska jag slå mig ner framför tv:n..

Förresten, behöver jag ha med mig en väska första dagen?


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin