Grönt rabarber/grädde

Hej!

Kom nyss hem. Har varit en sväng på stan med Louise. Vi började med en fika och senare gick vi och kikade lite i affärerna.. Och som det oftast blir när det är rea och man har en slant över så blev det lite småshoppat för min del. Jag fick ju dessutom återbäring ganska nyss, så de pengarna satt bra den korta stunden jag hade dom! Haha! :)

När vi var och fikade provade jag ett te jag aldrig smakat förut.. Ett grönt te, rabarber/grädde. Urgott! Jag måste fråga vart de köper sina teer ifrån för alla jag har provat hittills har varit mums filibabba!
Två andra goda teer jag provat är hallon och något mer.. Och min favorit - grönt champange cream! Jag måste verkligen ta reda på vad det är för te-märke..


Ca 120:- för ett skärp och en t-shirt! Det är så det ska vara!


Postat av: S

snygg t-shirt, från var?

2008-08-15 @ 15:12:25
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Joakim

JAAA; eller hur!!!; FYYY PÅ DOM!!!

2008-08-15 @ 18:45:12
URL: http://laang.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin