Hemma och vänder

Hej!

Äntligen är jag hemma och har en stund över att sitta här! Det är verkligen ett tajt schema jag har nu för resten av lovet, så det kommer tyvärr inte bli alls mycket tid till bloggandet. Men jag lovar uppdateringar emellanåt - och bilder såklart!

I fredags åkte Tove, Jorunn och jag ner till pappa, åt god mat och myste med film. På lördagen gick vi upp rätt så tidigt, gjorde oss i ordning och satt i bilen redan vid tio. Vi parkerade kanske vid tjugo i elva och var vid Liseberg innan det öppnade. Vi sprang in, till åkbandsluckorna och sen ställde vi oss i kön till bergbanan! Vi brukar alltid börja med den. :)
Vi hade jättekul hela dagen på Liseberg! Det blev en hel del skräpmat och godis, men där är man en gång per år, så det är det värt. Pandavision såg vi på eftermiddagen. Det är rätt avkopplande, även fast man håller för ögonen typ hela tiden! Något helt annat än Balder i alla fall, där man skriker halsen av sig! :) Det hör till att skrika, även fast man inte är superskraj..
Men dagens höjdpunkt var nog att träffa Amanda i kön till Spin Rock! Jag såg henne inte först, men hon såg Tove och Jorunn, så de sa åt mig att vända mig om, och där stod hon! Blev superglad! Så vi pratade lite och senare framåt kvällen så hördes vi av och träffades och åkte bergbanan, Kanonen och Kållerado ihop med hennes kompisar. Tack, det behövde jag! :)

Just nu sitter jag och lägger in mina bilder, Toves bilder får man vid tillfälle över msn, men jag har 195 bilder så några bra har jag säkert att visa er!
Men först ska jag hänga en tvätt, packa och vara lite social med mamma som jag inte har träffat på riktigt på ett bra tag.. Jag åker ju till mormor och morfar redan imorgon!

Ha en bra kväll allihopa! Jag ska försöka svara på så många av era kommentarer som jag bara orkar..


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin