Jag kanske behöver en paus

Hej!

Jag borde inte lova bilder när jag ej får tid att ta dom eller lägga in dom.. Men innan helgen är slut ska jag banne mig ha ute en bild på min söta träningsmaskin. Tills dess får ni fantisera om hur den ser ut! :) Är ni riktigt nyfikna kan ni kolla på Julas hemsida, Jula.se, och kolla runt där.. De har inte så fruktansvärt många små träningsmaskiner..

Idag gick jag i skolan 8.00-15.20, sen åkte jag till stan och tog en fika med Emil på Ströget. Han bjöd, så det tackar jag för, och det var riktigt trevligt också. :) Vid kvart över fem gav vi oss, han hemåt och jag stannade kvar tills stan stängde och hittade lite småplock. Tre par trosor, två par jättesöta strumpor, smink, två block och en magnet. Bild på mina inköp får ni så fort jag får tid!

Nu ska jag träna lite och läsa ett kapitel i psykologin.
Jag funderar faktiskt på en bloggpaus, för jag känner mig stressad att jag har en blogg när jag får så lite tid att skriva och engagera mig.. Jag ska försöka med något litet inlägg om dagen, men det är ju kommentarerna att svara på också.. Det är färre nu än det var i maj-juni, men ändå, det är ju en del.. Ja, jag ska försöka, men ni får var beredd på en passiv Lovisa i bloggen tills jag har en ledig helg, en ledig dag eller ett lov då jag får tid att andas ut! Skolan, vännerna och träningen går i första hand!

Ha en bra dag - och en bra vecka!


Postat av: J o s s e

tack detsamma! =)

2008-08-26 @ 19:57:40
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du haft en bra dag (:

2008-08-26 @ 20:26:12
URL: http://liesse.blogg.se/
Postat av: Kim

Sv: Jaha okej vad kul :) Men balett är ju grunden eller vad man säger :P Fast jag tyckte det var svårt med balett :P



kram.

2008-08-26 @ 22:19:59
URL: http://kemmie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin