Jag skippar sovmorgonen

Godmorgon!

Idag har jag sovmorgon till tjugo i tio, men jag tänkte utnyttja tiden innan och bland annat hinna sitta lite här, så nu har jag gått igenom alla era senaste kommenaterer, och svarat såklart. Det känns skönt att ha det gjort. Eftersom jag inte är lika aktiv som jag var i slutet av våren och början av sommaren så har det blivit färre läsare, så det blir inte lika många kommentarer och då behöver jag alltså inte gå in varje dag.. Vilket också känns skönt. Jag bloggar mest för att jag tycker det är kul och för att folk faktiskt läser det jag skriver, men jag har aldrig tänkt tanken att bli Sveriges nästa bloggdrottning! Så mycket kraft och energi och tid som ska läggas ner för att man ska bli det, nej.. Det är inte min grej.

Idag väntar en dag med tre lektioner - matte B, historia A och engelska B. Sen ska jag iväg och jobba 17.00-19.30.. Sen när jag kommer hem väntar väl träning och läxor antar jag..

Nu ska jag göra mig i ordning, men först frukost!

Ha en bra dag!


Postat av: Kattis

Godmorgon!

Kikar bara in för att

önska dig en skön torsdag!

2008-08-28 @ 07:10:20
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj det blev många sajer gjorda den dagen :) hur blev håret tyckte du då? (:

och vad ska du göra idag?

ha en bra kväll

2008-08-28 @ 16:32:26
Postat av: Malin

sv: jodå, det känns väkl bra. synd att man inte fyller lite tidigare på året bara hehe ;P

2008-08-29 @ 11:52:37
URL: http://selmalin.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin