Krånglar en sak krånglar allt..?

Hej!

Ännu en dag som jag är oaktiv på bloggen - hoppas ni står ut!
Igår kväll var en mycket trevlig och rolig kväll ihop med alla förutom tre från klassen! Vi dansade, pratade, grillade och hade det riktigt mysigt. Så det tycker jag vi gör om snart! :)

Idag, på förmiddagen, åkte jag till Skövde och träffade Christoffer och vi tog en fika på Rådhuset. Deras Caffe Latte var riktigt god, och snygg!
Jag var hemma i stan igen vid fyra och då kom Stefan förbi för att låna ett papper till bokrecensionen.

Nu ska jag städa i ordning på rummet, sen ska jag träffa Sandra och få min kamera som jag tyvärr har glömt hos henne, och min mobilladdare!

Undrar ni varför jag inte svarar på era kommentarer eller skriver mycket i bloggen så är det dels för att jag har haft mycket för mig de senaste dagarna och jag har knappt varit hemma - och till råga på allt så har maskinen jag har köpt krånglat för mig. För det första så kunde jag inte identifiera skruvarna med skruvarna på bilderna i bruksanvisningen som följde med.. Så bara det var ett problem. Sen stod det ej hur många av varje skruv och mutter osv. jag skulle ha och sen fanns det med saker som ej fanns med i bruksanvisningen och sen var det skruvar som var med i bruksanvisningen, men som jag ej hade fått med.. Så jag har ringt x antal gånger till Jula och försökt lösa detta. Jag blev kopplad hit och dit, till en växel och till butiken, men deras nät hade det visst varit krångel med idag, så jag fick prata med en på postorder. Han löste det till slut för mig då jag frågade ifall jag kunde få byta varan och få pengar tillbaka, och det gick så bra så nu är alla delarna tillbaka i kartongen och så fort jag och Amanda kan ses igen så ska hon hjälpa mig att lämna in den, få pengarna tillbaka och så ska vi köpa med oss ett annat träningsredskap vi såg när vi var där, som vi även provade! Jag vet inte vad den heter, och jag kan heller inte förklara den, men så fort jag har den i min ägo ska ni få se bild på den! Jag ska be personalen skruva ihop den åt mig i affären så det inte blir mer krångel för mig..
Mobilen jag har beställt har det varit krångel med också. Det står 3-7 dagars leverans på Skysofts hemsida, men det har snart gått en månad för mig - 31 dagar! Jag fick tag på dom igår och de hade inte ens mobilen i lager, även fast det står så på sidan.. Så bara det blev jag sur för, men killen jag fick prata med kallade mig ''lilla gumman'', bad mig vara lugn och sa att de hade så många ordrar varje dag så de hann inte alltid med allting.. Nej, det kan jag förstå. Men lova då inte kunder på sidan 3-7 dagars leverans när det tar 31 dagar!
Ja, nu skulle han se ifall mobilen hade kommit in på nytt och så skulle han lägga mig på högre prioritet och han lovade mig mobilen innan första september. Jag hoppas jag får den innan dess..

Nu ska jag inte klaga mer - jag ska städa i ordning lite på mitt rum, som sagt..
Hoppas ni har haft några trevligare dagar än vad jag har haft!
Återkommer när jag har nya krafter.. En positiv Lovisa skriver mycket trevligare!


Postat av: denise

gjort idag? :)

2008-08-19 @ 19:30:30
URL: http://denisevs.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja prcis! du har helt rätt:) känns skönt att ha en ny då blir man peppad till att göra saker som man kan skriva ner i den haha

2008-08-20 @ 02:01:43
URL: http://soofija.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: hehe skönt att slippa regnet. hoppas det blir en regn fri dag ida.=D hoppas du får en toppen dag:Dkram

2008-08-20 @ 07:03:26
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: JESSICA

vad händer idag då ?:)

2008-08-20 @ 07:14:34
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack lovisa :D

2008-08-20 @ 08:27:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin