Nighty night

Kom hem för någon timme sen och har suttit här sen dess. Ska snart krypa ner i sängen.
Kvällen slutade bra, hos Martin. Vi värmde blåbärsmuffins som hans mamma hade bakat och så kom Malin förbi och vi såg på Room 401, Scarred och lite andra knäppa program - men det var trevligt ändå!
Emil var gullig som alltid och följde mig hem.

Ni får ha en fortsatt bra natt/morgon, så hörs vi senare idag när jag har fått min skönhetssömn! Då ska ni få se en bild på vad min käre far har köpt till mig.. Men nu är det godnatt!


Postat av: Emilia

tack så jätte mycket :)

2008-08-04 @ 01:16:11
URL: http://lifeisajoke.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin