Skolstart

När börjar/började ni skolan?
Vilken klass börjar/började ni?
Var/är ni nervösa?


Postat av: batman

Ingen väska första dagen. Jag börjar också idag, i klass SP3KUSP. Inget nervös alls, fast det vore bra om jag kunde komma på nåt till mitt projektarbete.

2008-08-20 @ 08:37:32
Postat av: Malin

Börjar på måndag, första terminen på lärarprogrammet på högskolan.. nja, inte jättenervös men jag lär nog bli :)

2008-08-20 @ 11:42:34
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Jag började i måndags, frisörs :) det känns otr bra!



Härligt då gumman, under helgen så var det festival här i eskilstuna så jag var där med kompisar :) KRAM

2008-08-20 @ 20:16:43
URL: http://mariellem.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin