Snart får ni veta mitt hemliga inköp

Hej!

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men igår så sov jag hos Sandra och sen i morses åkte jag till Skara och Amanda. Vi åt lite hos henne till att börja med, sen åkte vi och köpte mitt hemliga inköp och så var hon gullig och körde hem mig och ''grejen''.

Ja, nu är den allt i mitt rum, men i tusen delar och jag har varken orken eller tiden att sätta ihop den nu, för jag ska snart iväg på lite festligheter! Jag har precis kommit ur duschen och ska iväg och träffa Sandra nu. Vi hoppas på en härlig kväll med klassen - JA, det ska bli klassfest! Den första jag är med på, men absolut inte den sista! :)

Ni får ha en bra kväll, för det ska jag ha! Och en bra morgondag också! Imorgon kommer jag inte ha mycket tid här heller tyvärr, för jag ska bland annat sätta ihop ''grejen'' och även hinna med en fika med Christoffer! Men jag lovar att uppdatera er med bilder från ikväll och fikan imorgon så fort jag får möjlighet! Tills dess får ni ha det så bra! :)


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin