Snart har jag slingor

Nu är jag hemma och jag har äntligen en träningsmaskin som fungerar. Jag har dock ingen bild på den än, men det kommer senare ikväll! Ett stort tack till Amanda som har kört ungefär 20 mil idag för att jag skulle få min maskin! Tack! :)

Åt nyss kvällsmat och snart ska mamma färga ljusa slingor på mig. Det blir säkert bra, men jag blir alltid nervös innan jag ska färga håret, är så rädd att det ska bli fel, inte som jag tänkt mig.. Men jag litar på att färgen håller vad den lovar och på mamma, för hon slingade ju faktiskt Jorunns hår för någon/några veckor sen och det blev ju jättebra! Fast nu har vi ingen hätta, utan en applikatorkam.. Men det ska nog inte bli några större svårigheter.

Förresten så blev jag jättenöjd med hur jag blev klippt! Jag toppade 3 cm och klippte sen en kortare snelugg och uppklippt. Bilder på mitt hår ska jag försöka fixa imorgon, så ni får se slingorna också! Ska även ta förebilder så ni får se hur jag har det nu..

Och en sak till, innan vi ska slinga mitt hår - jag har ju namnsdag idag, så en liten slant från farmor och farfar kom i brevlådan idag! Det tackar jag för, och kort ska jag skicka till dom så fort jag får tag i ett!

Nu ska vi slinga, sen ska jag inviga min nya träningsmaskin! :) Ha en bra kväll!


Postat av: Kim

Sv: Jag dansade hiphop, streetdance och disco dans på fritiden. Men i skolan var det väl nästan allt ihopa balett, jazz osv.

Nu längtar jag tillbaka! Nu är jag så oaktiv.

2008-08-25 @ 19:40:44
URL: http://kemmie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Låter också som en härlig dag :D

och grattis på namnsdagen! :)

2008-08-25 @ 19:46:53
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack söta du & detsamma!! :)

2008-08-25 @ 19:53:03
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin