Vår årliga augustitradition

Godmorgon!

Åh, jag missade Benknäckargänget igår! Jag som tänkte se den, men jag fastnade först en stund här, och på msn.. Och sen ringde jag Emil och vi pratade längre än jag hade planerat så tiden for iväg och filmen tog väl slut någon gång mitt i vårat samtal.. Jag hoppas den går någon mer gång på tv, för ni som har kommenterat om filmen, ni sa ju att den var bra! :)

Nu idag väntar fem timmars jobb, sen bär det av mot Göteborg! Det ska bli riktigt kul, att få träffa pappa och Krister igen, att få träffa Tove igen, att få gå på Liseberg igen! :) Vår årliga augustitradition.

Nu ska jag nog göra mig lite frukost och göra mig i ordning. Den sista packningen tar jag hand om efter jobbet.. En sak i sänder.

Jag vet inte om jag kommer få tid att blogga där borta. Det finns ju dator och internet, hela kittet, men frågan är om jag vill ta tid från min helg med pappa, Tove, Jorunn och Krister och sitta vid datorn.. Nja, jag tvekar där. Men håll utkik, jag kanske uppdaterar lite kort om hur det var på Liseberg! :) Men bilder och längre uppdateringar, det får ni på söndag!

Ha en kanonbra helg - det ska jag ha!
Postat av: Sofia

Sv: okej a men det var jätte kul iaf:D



vad tråkigt att ni bråkade:( löste det sig till slut?

2008-08-08 @ 13:06:27
URL: http://soofija.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin